به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایهگذاری آنلاین: این نشان به دلیل حمایت و مساعدت در توسعه ارتباطات با جامعه مخاطب، توجه به افکار عمومی، ارتباط موثر با رسانهها و نگاه تخصصی به حوزه ارتباطات و روابط عمومی به مهندس امیر علی طاهر زاده اهدا گردید.
در بیستمین دوره جشنواره برترینها و نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی که با هدف ارتقای دانش دستاندرکاران روابط عمومی، معرفی الگوهای موفق، ارزیابی نقاط ضعف و قوت، ایجاد رقابت سالم، تشویق و ترغیب به امر فعالیت علمی – تخصصی در روابط عمومی و نیز کمک به ارتقای کیفی فعالیتهای روابط عمومی در کشور برگزار شد، همچنین روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو موفق به دریافت ۲ رتبه برتر و نشان ویژه گردید.
نشان ویژه ارتباطات رسانه ای. به دلیل توجه ویژه روابط عمومی چادرملو به ارتباطات تعاملی با رسانه ها، جریان سازی موثر خبری و تولید و ارسال اخبار بر اساس رویکرد استراتژی و برنامه ارتباطی مدون و اثر بخش و نیز لوح ویژه سمپوزیوم به دلیل رعایت استانداردهای حرفه ای( علمی و صنفی) خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها در مدیریت راهبردی روابط عمومی به چادرملو اهدا گردید.