پایگاه خبری دنیای سرمایه

تجمع ۱۵ هزار نفری ملت امام حسینی سیرجان در گهر پارک

عزاداری متمرکز شرکت‌های معدنی و صنعتی گل گهر و هیأت‌های مذهبی سیرجان

عزاداری متمرکز شرکت‌های معدنی و صنعتی گل گهر و هیأت‌های مذهبی شهرستان سیرجان، همزمان با پنجمین روز از ماه محرم و با شعار «باور حسینی، رویش کربلایی» با حضور بیش از ۱۵ هزار نفر در دهکده گردشگری گهرپارک سیرجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، در این مراسم، ۱۲ هیأت از هیأت‌های مذهبی و قدیمی سیرجان، جمعی از فرهنگیان، و هیأت‌هایی متشکل از پرسنل شرکت‌های معدنی و صنعتی منطقه گل گهر به همراه خانواده‌هایشان از عصر پنج‌شنبه ۲۱ تیرماه، مصادف با پنجم محرم، در دهکده گردشگری گهرپارک حضور یافتند و به سوگواری و نوحه‌خوانی برای سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، پرداختند.

اقامه نماز جماعت و سخنرانی حجت‌الاسلام علیدادی در ادامه این مراسم، عزاداران حسینی نماز جماعت مغرب و عشاء را به امامت حجت‌الاسلام مسلمی‌زاده، امام جمعه سیرجان، اقامه کردند و سپس پای سخنرانی حجت‌الاسلام علیدادی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، نشستند.

مداحی و زنده نگه‌داشتن یاد شهدای کربلا در پایان این مراسم، عزاداران با مداحی حاج رضا نبوی بر سر و سینه زدند و یاد و خاطره شهدای کربلا را گرامی داشتند.

شایان ذکر است که این عزاداری متمرکز، به‌عنوان بزرگ‌ترین تجمع عزاداران امام حسین (ع) در یک مکان، در تاریخ سیرجان پس از پیاده‌روی اربعین در مسیر امامزاده علی (ع) به نام گهرپارک به ثبت رسید.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات