پایگاه خبری دنیای سرمایه

سرمد در مسیر خلق محصولات جدید

آیین رونمایی و معرفی محصولات و طرح‌های جدید در دومین روز از هفته سرمد

به گزارش خبر گزاری دنیای سرمایه به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، هم‌زمان با دومین روز از هفته سرمد، یکشنبه ۶ آبان ماه، آئین رونمایی و معرفی طرح‌ها و محصولات جدید بیمه سرمد با نگاه ویژه به طراحی محصولات و طرح‌های نو در بیمه سرمد، با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و جمعی از مدیران شرکت بیمه سرمد صورت پذیرفت.

دکتر بهشتی‌نژاد، مدیر عامل شرکت بیمه سرمد با اشاره به پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی جوامع، مطالعه بازار و ذائقه‌سنجی از مشتریان را به منظور شکل‌گیری ایده‌های جدید و خلق محصولات نوین، لازمه ماندگاری مشتریان و رشد صعودی شرکت‌ها دانست.

بهشتی‌نژاد رسیدن به هدف نهایی که در شرکت‌های بیمه، تأمین نیازهای بیمه‌گذاران است را مستلزم طراحی صحیح و کامل طرح‌ها و محصولات بیمه‌ای توسط تیم فنی شرکت توصیف کرد. وی همچنین معرفی و بازاریابی محصولات توسط نمایندگان و شبکه فروش را تکمیل کننده حلقه خلق محصول دانست.

زاهدنیا عضو هیأت مدیره بیمه سرمد با اشاره به بازارهای پنهان که در همه صنایع وجود دارند عنوان کرد: باید برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و ترقی به مطالعه بازارهای پنهان صنعت بپردازیم و این مهم با استفاده از گنجینه بزرگ اطلاعاتی که از سمت بیمه‌گذاران در اختیار شرکت قرار می‌گیرد به سادگی امکان‌پذیر است.

در ادامه جلسه، معاونان و مدیران فنی شرکت نسبت به معرفی محصولات و طرح‌های بیمه‌ای در دو بخش زندگی و غیر زندگی پرداختند.

در بخش بیمه‌های غیر زندگی، دکتر آموزگار، سرپرست معاونت فنی بیمه‌های غیرزندگی، به همراه رضائیان، سرپرست مدیریت بیمه‌های اموال، رزقی، سرپرست مدیریت بیمه‌های خودرو و حسین‌پور، سرپرست مدیریت بیمه‌های مسئولیت و حمل‌ونقل، به معرفی طرح‌های جدید در حوزه بیمه‌های مسئولیت و حمل‌ونقل با عناوین “جبران هزینه‌های دادرسی”، “تمدید و تعویض کارت و سند هوشمند”، “صاپست”، “جامع شهروندی فردی” و “مسئولیت حرفه‌ای دامپزشکان” و در حوزه بیمه‌های مدیریت اموال با عناوین “صندوق امانات”، “آتش‌سوزی پناه”، “سپهر سرمد” و “بیمه اعتماد الکترونیک” و پوشش‌های تکمیلی خودروهای نامتعارف، حذف فرانشیز و استهلاک، افت قیمت و پوشش خطرات تبعی در بیمه‌نامه‌های بدنه خودرو پرداختند.

در بخش بیمه‌های زندگی، دکتر گرشاسبی، معاون فنی بیمه‌های زندگی، به همراه آفرین، مدیر بیمه‌های درمان، عمر و حادثه، و فرهادسرشت، سرپرست مدیریت بیمه‌های زندگی، به معرفی طرح‌های جدید در حوزه بیمه‌های زندگی با عناوین “مهر سرمد” و “جوانه سبز”، “بازاریابی چندسطحی (MLM)”، “فروش اینترنتی” و همچنین بیمه‌نامه‌های “unit linked”، “مستمری بافاصله”، “مستمری فوت ناشی از حادثه” و “ایمپلنت دندان” پرداختند.

اطلاعات کامل طرح‌ها و محصولات معرفی شده در این جلسه به تفصیل از طریق سایت و پایگاه‌های رسمی بیمه سرمد صورت خواهد پذیرفت.

بیمه سرمد، تکیه‌گاه مطمئن

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات