پایگاه خبری دنیای سرمایه

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افغانستان در بندر چابهار

به‌گزارش پایگاه خبری- تحلیلی دنیای سرمایه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی؛ در نشستی با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، استاندار و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی، فرصت های همکاری و مشارکت بخش خصوصی دولت افغانستان در بندر چابهار معرفی و بررسی شد.

در نشست یک روزه که به دعوت وزارت تجارت و صنعت افغانستان در کابل برگزار شد، فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش های خصوصی افغانستان در بندر شهید بهشتی چابهار بررسی شد.

قاسم عسکری نسب، مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، در این نشست ضمن معرفی امکانات و ظرفیت های تجاری در بندر شهید بهشتی به طرف افغان، از درخواست دولت افغانستان برای سرمایه‌گذاری در این بندر استقبال کرد.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری طرف افغان در بندر چابهار، علاوه بر امکان دسترسی کشور افغانستان به آب های آزاد، سبب تقویت روابط اقتصادی دو کشور و توسعه ترانزیت در منطقه می شود.

عسکری نسب با معرفی فرصت‌های جدید اقتصادی برای افزایش مراودات تجاری تجار سرمایه‌گذاران دو کشور، سرمایه گذاری بلندمدت در حوزه احداث پایانه چند منظوره کالا و کانتینر را به طرف افغان پیشنهاد کرد.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات