با تامین مالی صندوق کارآفرینی امید؛

ورود ۱۰۰۰ خودروی برقی به ناوگان تاکسیرانی تهران

ورود ۱۰۰۰ خودروی برقی به ناوگان تاکسیرانی تهران

با هدف آسان شدن شرایط خرید خودرو برای تاکسیرانان، با مشارکت صندوق کارآفرینی امید و شهرداری تهران، تسهیلات ارزان قیمت این صندوق در اختیار رانندگان قرار گرفت و امروز در آیین ورود هزار دستگاه تاکسی برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران از ۲۰۰ دستگاه خودرو برقی با حضور آقابابایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، زاکانی شهردار تهران و شادی مالکی، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه و به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، هادی آقابابایی مدیرعامل این صندوق در این باره گفت: بر اساس تفاهم نامه صندوق کارآفرینی امید با سازمان تاکسیرانی، مقرر است که تامین مالی ۵۰۰۰ دستگاه خودروی برقی توسط صندوق کارآفرینی امید انجام شود و این خودرو ها به ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران تزریق شود که امروزدر گام نخست، ۲۰۰ دستگاه تاکسی برقی در قالب این تفاهم به دارندگان تاکسی‌های فرسوده تحویل شد.

آقابابایی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید با حمایت مالی برای خرید این خودرو ها در هوای پاک، کاهش ترافیک، افزایش ایمنی و آسایش شهروندان پایتخت سهیم شد اظهار داشت: در این تفاهم نامه بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به تاکسیرانان پرداخت شده است.

او تاکید کرد: این تسهیلات برای خرید خودرو برقی است و بازپرداخت آن ۶۰ ماهه با سه ماه تنفس برای نوسازی تاکسی‌ها در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: متقاضیان از طریق سازمان تاکسیرانی شهر تهران به صندوق کارآفرینی امید معرفی می شوند و فرآیند تکمیل پرونده و پرداخت تسهیلات انجام خواهد شد .

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات