پایگاه خبری دنیای سرمایه

پیش‌بینی می‌شود در ایام اربعین ۳۲۰۰ پرواز از شهر فرودگاهی امام (ره) انجام شود

با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری،مدیرعامل شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) و مقامات لشکری و کشوری، آیین آغاز پروازهای اربعین حسینی و سالگرد تدفین شهید گمنام در ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام ( ره) برگزار شد.

به‌گزارش پایگاه خبری- تحلیلی دنیای سرمایه به نقل از دفتر ارتباطات اطلاع رسانی و امور بین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ،سعید چلندری، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) در حاشیه آیین آغاز پروازهای اربعین از ترمینال سلام در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به افزایش پروازهای اربعین، پیش بینی ما این است امسال از شهر فرودگاهی امام (ره) بیش از ۳۲۰۰ پرواز در ایام اربعین انجام شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۸۲ درصد پروازهای اربعین و ۳۵ درصد پروازهای حج تمتع کشور از طریق ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) انجام شد، گفت: تمام امکانات در ترمینال ۵۴ هزار متر مربعی سلام برای میزبانی از زائران عزیز فراهم شده و تمام همکاران ما و ارگانهای حاضر در این ترمینال، عاشقانه میزبانی مناسب از زائران حسینی را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

چلندری، مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی با بیان اینکه میانگین تأخیر پروازهای اربعین تا این لحظه ۱۳ دقیقه است گفت: ۱۴ شرکت داخلی و دو شرکت خارجی در عملیات اربعین امسال به زوار خدمت رسانی می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار داشت:بعلت گرمای هوا از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ بعد از ظهر هواپیماها با حدود ۱۰ تا ۱۲ مسافر کمتر پرواز می‌کنند. اما از ساعت ۱۶ محدودیتی در تعداد مسافر برای اعزام وجود ندارد.

چلندری با اشاره به ارائه خدمات ۲۵ موکب در ترمینال سلام افزود: از ۲۴ مرداد لغایت ۹ شهریور تعداد۱۷۰۰۰محل پارک رایگان در اختیار زائران گرامی قرار دارد.

 

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات