پایگاه خبری دنیای سرمایه

برچسب:کارت‌های دیلی کمبو همستر کامبت امروز

کارت‌های دیلی کمبو همستر کامبت امروز

دیلی کمبو همستر کامبت در ایردراپ همستر کامبت ابزاری است که روزانه برای کاربران در دسترس قرار می گیرد و با به‌روزرسانی ۳ کارت ۵ میلیون سکه به موجودی آنها اضافه می شود.

در شبکه‌های مختلف به این کارت‌ها دیلی کمبو همستر کامبت و یا کارت های روزانه همستر کامبت نیز گفته می‌شود.

این کارت‌ها در پنج بخش PR&Team، Markets، Legal، Web3 و Specials موجود می‌باشند که بخش Web3 به تازگی اضافه شده است.

این کارت‌ها هر روز ساعت ۱۵:۳۰ به‌روزرسانی می‌شوند.

کارت‌های روزانه همستر کامبت

کارت روزانه همستر کامبت یا دیلی کمبو همستر کامبت (Daily Combo)، بخشی در بازی همستر کامبت است که به کاربرانی که هر سه کارت مشخص‌شده در روز را پیدا کنند، ۵,۰۰۰,۰۰۰ سکه پاداش می‌دهد.

این سه کارت ممکن است در یکی از تب‌های زیر قرار داشته باشند:

  • PR&Team
  • Markets
  • Legal
  • Specials
  • Web3

توجه داشته باشید که ممکن است برای بازکردن هر کارت نیاز باشد یک سری از کارت‌های دیگر را ارتقا دهید و یا به‌عنوان مثال، تعدادی را با لینک خود به بازی وارد کنید.

یافتن کارت‌ها دیلی کمبو میان صدها گزینه، کاری زمان‌بر است و علاوه‌بر این تا یافتن کارت‌های صحیح ممکن است سکه‌های زیادی از دست بدهید. با کارت‌های روزانه همستر کامبت که برایتان قرار می‌دهیم، بدون صرف زمان و سکه‌ی اضافه، می‌توانید ۵ میلیون سکه همستر کمبت رایگان بگیرید.

فقط به یک نکته توجه کنید؛ تمام کارت‌ها را نمی‌توان تنها با امتیاز ارتقا داد یا فعال کرد. برای فعال کردن برخی کارت‌ها، لازم است که حتما حداقل یک نفر با لینک شما وارد بازی شده باشد. در غیر این‌صورت نمی‌توانید از جایزه کارت کمبوی همستر بهره‌مند شوید.

تبلیغات