پایگاه خبری دنیای سرمایه

به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه

گراد، راوی گردآفریدها – همایشی با حضور زنان قهرمان ورزشکار ایرانی

در قلب تپنده‌ی ورزش ایران، نام‌هایی می‌درخشند که با عزم راسخ و تلاش بی‌وقفه، پرچم کشورمان را در عرصه‌های جهانی به اهتزاز درآورده‌اند.فرزانه فصیحی، هاجر صفرزاده، هانیه رستمی، ندا امینی و شرمینه چهل امیرانی، این پنج قهرمان ملی، با استعداد و پشتکار خود، الگویی برای تمام زنان ایرانی شده‌اند.

اما قهرمانی تنها به مدال آویز نیست. قهرمانی، اراده‌ای است آهنین، روحی بلندپرواز و تنی ورزیده که در پس آن، سال‌ها تلاش و فداکاری نهفته است. به همین دلیل، برند گراد، با درک اهمیت حمایت از این قهرمانان، دست دوستی به سوی آن‌ها دراز کرده است.

با شعار “گراد، راوی گردآفریدها”، این برند ایرانی، حمایت مالی و معنوی خود را از این پنج بانوی ورزشکار اعلام کرده است. گراد، می‌خواهد داستان تلاش و موفقیت این زنان را روایت کند و به جهانیان نشان دهد که زنان ایرانی چه توانایی‌های شگفت‌انگیزی دارند.

این حمایت تنها به معنای تامین نیازهای مالی این قهرمانان نیست. گراد، می‌خواهد با ایجاد یک فضای حمایتی و انگیزشی، به این زنان نشان دهد که جامعه به آن‌ها افتخار می‌کند و از آن‌ها حمایت می‌کند.

با هر قدمی که این قهرمانان برمی‌دارند، گراد در کنارشان خواهد بود و به آن‌ها بال پرواز خواهد داد. تا آن‌ها بتوانند با قدرت هرچه تمام‌تر، نام ایران را در جهان بلندآوازه کنند.

3/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات