عليرضا احساني، مديرعامل «شرکت پيشران اکسير قطران کاوه» با بیان اینکه در حال حاضر حدود 7 هزار مشتري خرد فعال داريم که با ما در ارتباط هستند و هر فرآيندي، چه در حوزه آموزش مصرفکننده نهايي و چه در حوزه خريد کالا، با اطلاعرساني به اين مشتريان همراه است، گفت: همچنين بروشورهايي ارايه ميدهيم که مشخص ميکند کالا براي چه نوع خودرويي توليد شده و ميزان مصرف کيلومتر يا مناسب آن چقدر است. اين موارد در بلندمدت هم صرفه اقتصادي براي مصرفکننده دارد و هم به طول عمر قطعه کمک ميکند.
وی افزود: به نظرم مجموعه «قطران کاوه» تا حد خوبي در اين زمينه فعاليت ميکند و اطلاعرساني خوبي به مصرفکنندگان خود دارد. برخلاف بسياري از مجموعههاي ديگر، هر زمان که در عرضه کالا مشکلي ايجاد شده، ما براي حمايت از مشتريان خود، تلاش کردهايم کالا را در شرايط تامين خودمان عرضه کنيم؛ حتي اگر منجر به کمبود موجودي کالا شود.
احسانی تاکید کرد: ما به دنبال آن هستيم. هدف ما اين است که مصرفکننده نهايي، اطلاعات کافي را داشته باشد تا بتواند بهترين تصميم را بگيرد. تلاش ما اين است که از طريق ارائه بروشورهاي توضيحي همراه محصولات و همچنين آموزشهايي که به صورت غيرمستقيم از طريق بازخوردها و ارتباط با مشتريان دريافت ميکنيم، اين دانش را به اشتراک بگذاريم. زماني که مصرفکننده بداند چه روغني براي خودروي خاص مدنظرش مناسب است و چه ميزان مصرف دارد، هم در هزينه صرفهجويي ميکند و هم طول عمر قطعات خودروي خود را افزايش ميدهد. اين يک فرآيند دوسويه است که نيازمند همکاري هم از سوي ما و هم از سوي مصرفکننده است.
مديرعامل «شرکت پيشران اکسير قطران کاوه» با ذکر اینکه حضور مستمر و تامين کالا، پايههاي اصلي کسبوکار ما هستند، اما قطعا کافي نيستند، گفت: ما دائما در تلاش هستيم تا خدمات خود را ارتقا دهيم. يکي از اين رويکردها، همانطور که اشاره کرديد، شفافيت کامل با تامينکنندگان است. ما دسترسي به داشبوردهاي تحليلي را براي آنها فراهم ميکنيم تا بتوانند به صورت لحظهاي از وضعيت فروش و موجودي کالا مطلع شوند. اين سطح از شفافيت، اعتماد را افزايش ميدهد و همکاريهاي ما را تقويت ميکند. علاوه بر اين، ما به دنبال شناسايي نيازهاي جديد بازار، به ويژه در حوزه خودروهاي چيني هستيم و تلاش ميکنيم تا محصولات مرتبط را در سبد کالايي خود قرار دهيم. همچنين، مکانيزه کردن انبارها و بهينهسازي فرآيندهاي توزيع، از ديگر برنامههاي ما براي آينده است تا بتوانيم سرعت و دقت بيشتري در ارائه خدمات داشته باشيم. در آينده نزديک و در سال آتي، ايجاد زنجيره خدمات به مجموعه «قطران کاوه» جزو اهداف اجرايي هستند.
وی بیان کرد: سرعت در انتقال تصميمات و اعمال تغييرات در بازار، يکي از نقاط قوت ماست. در آينده، قصد داريم اين فرآيند را با استفاده از فناوريهاي پيشرفتهتر، بهينهتر کنيم. اين شامل بهبود نرمافزارهاي مديريت داخلي، استفاده از تحليلهاي دادهاي قويتر براي پيشبيني نيازهاي بازار و همچنين توسعه پلتفرمهاي ارتباطي با مشتريان و شرکا ميشود. هدف ما اين است که بتوانيم به سرعت به تغييرات بازار واکنش نشان دهيم و نيازهاي مشتريان را به بهترين شکل ممکن برآورده کنيم. همچنين، مکانيزه کردن انبارها و استفاده از سيستمهاي لجستيک هوشمند، به ما کمک خواهد کرد تا فرآيند توزيع را تسريع بخشيم و کارآيي کلي مجموعه را افزايش دهيم.











