مهندس احمد احساني، مديرعامل «شرکت روغنموتور قطران کاوه» در گفت و گو با خبرنگار ما با تاکید بر اینکه ما تلاش ميکنيم تا پويايي سازماني خودمان را حفظ کنيم، گفت: از همين رو اخيرا سازمان بازاريابي و فروش خود را بهبود دادهايم. همچنين مطالعه مستمر تحقيقاتي از منظر بازاريابي همواره در دستور کار بوده است. هدف ما اين است که بتوانيم در بازارهاي غير آفريقايي، حتي شرق اروپا و آسياي شرقي نيز وارد شويم تا در صورت فشار تحريمها، اين بازارها بهنوعي کمککننده توسعه ثبات صادراتي ما باشد. با توجه به قدمت 20 سالهاي که در حوزه صادرات داريم، بايد بگويم که با توجه به تحريمها، تغيير فرآيندها و روشهاي بازاريابي و فروش، امري ضروري بود و به همين دليل اين موضوعات در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: البته بايد گفت ممکن است موضوع اسنپ بک نگرانيهايي را در بحث حملونقل و مبادلات پولي به وجود آورد که در اين زمينه نيز در حال انجام اقدامات پيشگيرانه هستيم تا مشکلي پيش نيايد. استراتژي ما اين است که روابط خود را از طرق مختلف نظير نمايشگاهها و حضور مستقيم در بازارها با مشتريان حفظ کنيم تا بتوانيم تاثير تحريمهاي جديد را مديريت کنيم.












