یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با محوریت “شبکه فروش؛ چالشها و راهکارها” توسط بیمه کوثر برگزار شد
در بیست و نهم مهرماه، همزمان با سالروز تأسیس بیمه کوثر، یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با محوریت “شبکه فروش؛ چالشها و راهکارها” در سالن همایشهای کتابخانه ملی و به میزبانی خانواده بزرگ بیمه کوثر برگزار شد. این همایش با حضور مدیران، همکاران، پژوهشگران، نمایندگان و کارگزاران صنعت بیمه و همچنین افرادی که بهصورت برخط در این رویداد شرکت داشتند، به بررسی چالشهای شبکه فروش پرداخت.
خوشامدگویی دکتر آقادادی دکتر آقادادی، مدیرعامل بیمه کوثر، ضمن خیرمقدم به حاضران و مدعوین، اظهار داشت: به عنوان عضوی کوچک از خانواده بزرگ بیمه کوثر، مفتخرم که میزبان نخبگان و خبرگان صنعت بیمه در این همایش هستم. وی افزود: این همایش فرصتی مناسب برای ایجاد گفتوگوهای نظاممند و گفتمانسازی در صنعت بیمه است.
بررسی نقش شبکه فروش در صنعت بیمه مدیرعامل بیمه کوثر در ادامه به موضوع اصلی همایش اشاره کرد و گفت: در هر دوره از این همایشها، تلاش کردهایم که بر اساس دغدغههای روز صنعت بیمه، به چالشها و مسائل مختلف آن بپردازیم. امسال نیز به بررسی نقش شبکه فروش به عنوان یکی از حلقههای مهم زنجیره ارزشآفرینی در صنعت بیمه، و چالشهای آن از جمله تحول دیجیتال، پشتیبانی شرکتهای بیمه از شبکه فروش، آموزش و توانمندسازی نمایندگان و نقش آنها در بازار فروش پرداختهایم.
گسترش پژوهشمحوری در صنعت بیمه دکتر جافری، دبیر اجرایی همایش و مدیر سیستمها و نوآوری بیمه کوثر، نیز در سخنان خود تأکید کرد: بیمه کوثر بیش از یک دهه است که با برگزاری این همایش در راستای گسترش پژوهشمحوری و افزایش دانش عمومی در صنعت بیمه تلاش میکند. با همکاری پژوهشکده بیمه و فراخوان مقالات، این همایش به ترویج امر پژوهش در موضوعات مرتبط کمک کرده است.
پایگاه خبری دنیای سرمایه