پایگاه تحلیلی-خبری دنیای سرمایه؛مديرعامل دفتر ايران گروه بازرگاني و صرافي VTC در گفت و گو با خبرنگار ما، بر نقش تسهیل گیری اتاق ها در توسعه روابط تجاری تاکید کرد.
حامد سينائي پور فرد مديرعامل دفتر ايران گروه بازرگاني و صرافي VTC ورود و توسعه در بازارهاي جديد را مستلزم شناخت و مطالعه بازارهاي ناشناخته يا کمتر شناختهشده جهت دستيابي به فرصتهاي بالقوه دانست و گفت: اين مهم، محقق نخواهد شد مگر با رويکرد علمي و بررسي دادههاي مربوط به هر بازار و تصميمگيري بر اساس تحليل اطلاعات گذشتهنگر و بررسي روند بازارها در کنار پيشبينيهاي مبتني بر هوش تجاري که امکان مطالعه رويکردهاي محيطي، فرهنگي و تجاري هر بازار را فراهم ميسازد.
وی افزود: ماداميکه اتاقهاي مشترک بازرگاني بستر موردنياز جهت ارتباط موثر تجار دوکشور را فراهم کرده و نقش تسهيلگري را بهدرستي ايفا کنند، روابط تجاري طرفين توسعهيافته و امکان دسترسي به بازارهاي جديد مهيا ميشود.












